Rīgas Koučinga skolas treniņa nodarbības

11.01.2018. un 12.01.2018. skolā notika Rīgas Koučinga skolas treniņa nodarbības.

Divās dienās piedzīvojām sekojošo:

  • Kā strādā treneri jeb kouči ar grupu, ar kādām grūtībām viņi saskaras nodarbībās ar klientu (ar mums), kā fleksibli reaģē situācijās, kā spēj mainīties un pielāgoties mainīgajai situācijai, prasīgajam un pretenciozajam klientam. To var pielīdzināt skolotāja darbam mācību stundā.
  • Nodarbība kā process ar procesa virzītāju – kouču
  • Kā procesā veidojas saturs
  • Iziešanu no savām zināšanu, prasmju robežām
  • Praktisku, mums aktuālu jautājumu risināšanu
  • Jaunu, līdz šim nezināmu (vai aizmirstu) teorētisku bāzi un modeli
  • Individuāli izvērtēt savu personisko gatavību mācīties (ne tikai mācīt) un iesaistīties, sadarboties

Izmēģinājām:

  • Saskatīt pielietojumu sniegtajām zināšanām
  • Modelēt “nē” lietošanu
  • Kā paust kritiku
  • “Prāta vētru”
  • Lomu spēles
  • Risināt problēmsituāciju, izmantojot piedāvāto modeli
  • Izprast smadzeņu darbības funkcijas atkarībā no konkrētas situācijas un kairinātājiem
  • Atverošo jautājumu veidošanu

Secinājumi:

  • Kaut arī nodarbības tika paredzētas un virzītas, lai tiktu veicināta sadarbība un līdzdalība kopēju mērķu sasniegšanai, pašlaik vairāk jūtams individuālais ieguvums
  • Daļai dalībnieku grūtības un pretestību sagādāja mācīties pašiem, pildīt praktiskos uzdevumus, uzticēties un būt atvērtiem jaunajam, nezināmajam (mainītā loma no mācīt uz mācīties pašam)
  • Individuāli esam iedvesmoti darbā pielietot jauniegūtos modeļus.

18.01.2018. skolotāju informatīvajā sanāksmē veltījām laiku pārrunāt par nodarbībās piedzīvoto un iegūto.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *