“Izglītība izaugsmei 2017”.
Projektu konkursa „Atbalsts skolas stratēģisko mērķu sasniegšanai”
PIETEIKUMS
PROJEKTA NOSAUKUMS |
Mācies, vēro un dari! |
|
|
|
|
Skolas nosaukums |
Rīgas Kristīgā vidusskola |
Tālrunis 67273824 |
|
E-pasta adrese |
rkrvs@riga.lv |
Vadītāja vārds, uzvārds |
Iveta Gaile |
|
|
Kontaktpersonas vārds, uzvārds |
Ilze Kalēja |
Amata nosaukums |
Sociālais pedagogs |
Tālrunis, mobilais tālrunis |
29209306, 26550652 |
E-pasta adrese |
|
|||
|
|||
No |
25.10.2017. |
||
Līdz |
30.04.2018. |
||
|
|||
Pedagogi, pilnveidojot kompetences, nodrošina un uzlabo iekļaujošu, drošu, attīstošu un labvēlīgu vidi bērniem ar funkcionāliem traucējumiem, īpaši bērniem ar autiskā spektra traucējumiem. |
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Izglītības iestādes pedagogiem pilnveidojamās kompetences: sadarbības, līdzdalības, tolerances un atšķirīgā pieņemšanas kompetences, akcentējot katra bērna unikalitāti un individuālo – jēgpilno eksistenci.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Pedagogu kolektīvam izkristalizējas pēc iespējas visaptverošākas zināšanas par bērniem ar funkcionāliem traucējumiem, t.sk. ar autiskā spektra traucējumiem, kas projekta laika gaitā pielietotas praksē, un pedagogu kopīgs redzējums šo izglītojamo attīstības perspektīvai – individualizēts atbalsts mērķgrupai, viņu vecāku konsultēšanai un atbalstīšanai, iekļaujošu pasākumu izstrādāšanai, individuālo plānu veidošana. Pedagogu individuālo un skolas pedagoģiskā kolektīva iekšējo resursu aktivizēšana veicina jēgpilnu darbību – zinu, protu, varu, daru. Projekta laikā piesaistītie lektori, eksperti ir pieejami kā konsultanti arī turpmāk. Tiek maksimāli izslēgts/mazināts atstumtības risks izglītojamiem ar funkcionāliem traucējumiem. Izglītības ne/apguves cēloņu identificēšana un prasmes to savlaicīgi novērst/uzlabot. Pedagogiem tiek sniegts atbalsts darbā ar izglītojamiem, kuriem ir autiskā spektra traucējumi, nodrošinot viņus ar metodiskiem materiāliem. Forumā “Izglītība izaugsmei 2018” tiek prezentēti projektā sasniegtie rezultāti. |
|||
|
|||
Projekta kopsumma |
|||
RIIMC finansējums EUR 1020.00 |
|||
Līdzfinansējums EUR 760.00 |
|||
EUR 260.00 |
|||
|
|||||
Norises laiks |
Aktivitāte īstenošanas forma |
Aktivitātes pamatojums |
Tēma |
Norises vieta |
Stundas (1h=45 min.) |
Pēc projekta apstiprināšanas | Informācija projektā iesaistītajiem | Saistību uzņemšanās | Problēmas raksturojums (kolektīvs iepazīstināts 23.10.2017.), aktualizēšana, iepazīstināšana ar projekta aktivitātēm | Rīgas Kristīgā vidusskola | 1 h |
25.10.2017. | Bērnu psihiatrs
Gunārs Trimda |
Izprast autiskā spektra traucējumu etioloģiju. | Autiskā spektra traucējumu klīnika, diagnostika un korekcijas metodes | Rīgas Kristīgā vidusskola | 1,5 h |
10.11.2017. – 11.11.2017. | Dalība starptautiskā konferencē (1 dalībnieks) Referāti, praktiskās darbnīcas
Konferences saturiskais izklāsts skolas pedagogiem |
Apzināt pozitīvo pieredzi no skolām, kuras sasniegušas labas prakses rezultātus autisma diagnozes jomā | Labā prakse autisma jomā 2017. | Latvijas Nacionālā bibliotēka
Rīgas Kristīgā vidusskola |
2 dienas |
07.11.2017. | Teātra izrādes apmeklējums Nacionālajā teātrī | Izrāde par to, kā domā un kā dzīvo bērni un pusaudži ar autiskā spektra traucējumiem. Izrāde par to, kāda ir pasaule, uz kuru var būt arī atšķirīgs skatījums. | Teātra izrāde “Savādais atgadījums ar suni naktī”
M. Hedons un S. Stīvens |
Latvijas Nacionālais teātris | 2.50 h |
10.01. 2018.,14.00-18.00
11.01.2018.,14.00-18.00 01.03.2018.14.00-16.00 |
Rīgas Koučinga skolas treniņa nodarbības (teorija, prakse, sadarbība) | Sadarbības veicināšanai, līdzdalībai, atbildības uzņemšanās, izvirzītā mērķa sasniegšanai | Sadarbība kolektīvā un tā resursu atklāšana virzībā uz vienotu rezultātu | Rīgas Kristīgā vidusskola | 3 nodarbības
4 h x 3 = 12 h |
06.12.2017.,
08.02.2018., 22.03.2018. |
Lekcijas, radošās darbnīcas. Lektore, eksperts – Iluta Vilnīte
Pieredzes apmaiņas brauciens uz Rīgas 5. internātpamatskolu – Attīstības centru |
Praktiskā darbība, kas balstās uz teorētiskām zināšanām un eksperta līdzdalību, nostiprina pedagogu pozitīvo pārliecību par virzību uz sasniedzamiem rezultātiem. | Darbs ar izglītojamiem ar funkcionāliem traucējumiem. Mācību process un skolas vides pielāgošana | Rīgas Kristīgā vidusskola
Rīgas 5. internātpamatskola – Attīstības centrs |
3 nodarbības
1,3 h x 3 = 3,9 h |
18.01.2018. | Interaktīva nodarbība
Līga Bērziņa |
Atpazīt autiskā spektra traucējumus signālus
Lomu spēles |
Uzvedības problēmas skolā – cēloņsakarību meklējumos. Sensorā uzvedība | Tērbatas iela 28, Rīga, Biedrība “Latvijas autisma apvienība” | 1,5 h |
23.04.2018. – 30.04.2018. | Projekta apkopojums | Projekta noslēgums | Projektā gūtās atziņas un sasniegtie rezultāti | Rīgas Kristīgā vidusskola | 15 h |
|
|||
Pretendents | |||
Nosaukums: | Rīgas Kristīgā vidusskola | ||
Likumīgais pārstāvis |
|||
Vārds/ uzvārds: | Iveta Gaile | ||
Amats: | Direktore | ||
Vieta: | Rīga | Paraksts un iesniedzēja zīmogs: | |
Datums: | 05.10.2017. |