Atjaunots 27.08.2019.
Rīgas Kristīgās vidusskolas 2018./2019.m.g. pašnovērtējuma ziņojums .pdf formātā
Rīgas Kristīgā vidusskola
A. Deglava iela 3, Rīga, LV-1009, tālrunis 67273824, fakss 67295615
e-pasts: rkrvs@riga.lv
PAŠNOVĒRTĒJUMA ZIŅOJUMS
2018./2019. mācību gads
Rīgā
2019
Satura rādītājs
|
Vispārīgs skolas raksturojums ………………………………………… |
3 |
1.1. |
Vēsture…………………………………………………………………… |
3 |
1.2. |
Izglītojamo skaits ……………………………………………………….. |
4 |
1.3. |
Sociālās vides īss raksturojums …………………………………………. |
5 |
1.4. |
Interešu izglītība un brīvā laika pavadīšana …………………………….. |
5 |
1.5. |
Tradīcijas ………………………………………………………………… |
6 |
2. |
Skolas darbības pamatmērķi ………………………………………….. |
7 |
2.1. |
Skolas filozofija …………………………………………………………. |
7 |
2.2. |
Skolas vīzija …………………………………………………………….. |
7 |
2.3. |
Skolas mērķi …………………………………………………………….. |
7 |
2.4. |
Taktiskie mērķi…………………………………………………………… |
7 |
2.5. |
Īstenojamās izglītības programmas……………………………………… |
7 |
2.6. |
Darbinieku sastāvs……………………………………………………….. |
7 |
2.7. |
Skolas budžeta nodrošinājums…………………………………………… |
9 |
3. |
2018./2019. mācību gada prioritātes, konkrēti rezultāti un stiprās puses pa pamatjomām ………………………………………………… |
9 |
3.1. |
Mācību saturs …………………………………………………………… |
9 |
3.2. |
Mācīšana un mācīšanās …………………………………………………. |
10 |
3.3. |
Izglītojamo sasniegumi ………………………………………………….. |
11 |
3.4. |
Atbalsts izglītojamajiem ………………………………………………… |
12 |
3.5. |
Skolas vide ……………………………………………………………… |
14 |
3.6. |
Skolas resursi ……………………………………………………………. |
15 |
3.7. |
Skolas darba organizācija, vadība un kvalitātes nodrošināšana ……….. |
18 |
4. |
Skolas dalība projektos un programmās …………………………….. |
19 |
5. |
Informācijas iegūšana …………………………………………………. |
20 |
1. Vispārīgs skolas raksturojums1
-
- Vēsture
Rīgas Kristīgā vidusskola (turpmāk – skola) ir pašvaldības dibināta un Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta pakļautībā esoša vispārējās izglītības iestāde, kura izglītības misiju īsteno, mācību procesā iemiesojot kristīgās ētikas vispārcilvēciskās vērtības. Skola ir starpkonfesionāla. Skolas darbības mērķis ir veidot kristīgi humānajā pasaules uzskatā balstītu izglītības vidi, organizēt un īstenot izglītības procesu, kas nodrošina valsts pamatizglītības un valsts vispārējās vidējās izglītības standartos noteikto mērķu sasniegšanu, kā arī sadarbībā ar citu skolu kristīgās mācības skolotājiem izstrādāt kristīgās mācības metodiskos materiālus, mācību grāmatas, uzdevumu krājumus un veikt izglītojoši informatīvo darbu kristīgajā izglītībā.
Kadastra Nr. 01000370165, kopējā platība 2957 m2, kas Rīgas pilsētas zemesgrāmatā reģistrēts uz Rīgas pilsētas pašvaldības vārda, tiek nodots – pārņemts Rīgas Kristīgās vidusskolas lietošanā un apsaimniekošanā (23.04.2008.)
-
Kopējā skolas apdzīvojamā platība:
1602,8 m2
No tās: kabinetu platība
333 m2
Mācību telpu platība
305,1 m2
Zeme zem ēkām
581,6 m
Skolas dibinātājs: Rīgas dome
Juridiskā adrese: A. Deglava iela 3, Rīga, LV-1009
Skolas tips: vidusskola
Izglītības programmu apguvē izmantotā valoda: latviešu
Direktore: Iveta Gaile
Skolas ēka ir vietējās nozīmes arhitektūras piemineklis, kuras pamatakmens likts 1904.gadā. Tā ir viena no R. Šmēlinga neogotiskajā stilā celtajām skolām Rīgā, un gadu gaitā tā vairākkārt mainījusi nosaukumu:
-
Skola savu darbību uzsāk tikai 1909. gadā kā pilsētas 15. latviešu pamatskola. Skolas direktors ir Jēkabs, Miķeļa dēls, Ozoliņš;
-
I Pasaules kara gados – Rumpmuižas skola;
-
30. gadu beigās skola saucas A. Deglava latviešu pamatskola;
-
Pēc II pasaules kara tā ir 15. septiņgadīgā, astoņgadīgā, deviņgadīgā skola. 1928. gadā direktors ir Mārtiņš Krūze, bet 1935. gadā Pēteris Bergs. 1938. gadā par direktoru kļūst Aleksandrs Saliņš;
-
20. gadsimta 80-to gadu beigās skola tiek likvidēta kā mācību iestāde;
-
1991. gadā 28. septembrī skolas izdemolētajās telpās tiek nodibināta Rīgas 1. kristīgā skola, kura 2000. gadā kļūst par Rīgas Kristīgo ģimnāziju. Skolas direktore ir Vera Volgemute, kas skolu vada desmit gadus;
-
2002. gadā 2. jūlijā ģimnāzija pārtop par Rīgas Kristīgo vidusskolu no 1. – 12. klasei, kurā tiek realizētas Vispārējās vidējās un Pamatizglītības programmas ar obligāto kristīgās mācības stundu nedēļā. Skolas direktore ir Inga Dunke;
-
2003. gada 25. jūnijā par direktori sāk strādāt Iveta Gaile.
1998. gadā uzsākta skolas bēniņu stāva izbūve, kura pabeigta 2003. gadā.
2003. gadā tiek dibināta skolas struktūrvienība – Brīvā laika centrs „Jota”, kas piesaista bērnus un jauniešus ne tikai no skolas un kristīgām draudzēm, bet arī citu izglītības iestāžu izglītojamos, un mikrorajona jauniešus, piedāvājot plašu un daudzveidīgu interešu un brīvā laika lietderīgas pavadīšanas programmu.
Skolai ir sava simbolika, karogs, himna (O. Vācieša dzeja un Z. Muktupāvela mūzika), zīmogi ar papildinātā mazā valsts ģerboņa un Rīgas pilsētas mazā ģerboņa attēlu un skolas pilnu nosaukumu, kā arī noteikta parauga veidlapas. Skola saskaņā ar normatīvajiem aktiem izmanto valsts simboliku.
Kopš 1998. gada skolai ir sava kristīgā avīzīte „Jota”, kurai iznācis jau 284. numurs. Skolā darbojas Skolas padome un Skolēnu dome. Rīgas Kristīgā vidusskola ir Starptautiskās kristīgo skolu asociācijas (ACSU) biedre.
2017. gada 29. septembrī skola nosvin grāmatas “Skolas hronika” atvēršanas svētkus. Grāmatā ir apkopota skolas 113 gadu pastāvēšanas vēsture.
-
- Izglītojamo skaits
Skola atrodas Rīgā – Latgales priekšpilsētā, Grīziņkalna rajonā. Skolā mācās izglītojamie no mikrorajona, citām Rīgas priekšpilsētām, kā arī no citām Latvijas pašvaldībām (Stopiņu, Ķekavas, Salaspils, Limbažu u.c.).
Izglītojamo skaits (mācību gada beigās) 199 izglītojamie. Sākumskolas izglītojamo skaits (mācību gada beigās) ir 84 izglītojamie. Pamatskolas izglītojamo skaits (mācību gada beigās) ir 115 izglītojamie.
Vidusskolas 10. – 12. klasē izglītojamie netiek uzņemti, jo mainās skolas tips no vispārizglītojošas vidusskolas uz vispārizglītojošu pamatskolu.
Brīvā laika centra „Jota” apmeklētāju skaits kalendārā gadā (apmēram no 40 Rīgas skolām):
-
- Sociālās vides īss raksturojums
Skolai ir estētiski un gaumīgi iekārtota fiziskā vide, kura katru gadu tiek uzlabota un pilnveidota.
Skolas mikrorajona sociālajai videi ir raksturīgs sociāli nelabvēlīgo un nepilno, kā arī materiāli maznodrošināto ģimeņu īpatsvars. Iepriecina fakts, ka notiek pakāpeniska sociālās vides pozitīvas izmaiņas, ko nosaka gan skolas un Brīvā laika centra “Jota” plašā darbība, gan salīdzinoši tuvu skolas teritorijai esošās kristīgo baznīcu draudzes aktivitātes, gan pašvaldības ieguldītais darbs Grīzņkalna un tuvējās apkārtnes mikroklimata uzlabošanā. Vairāku draudžu locekļu ģimenes veido arī skolas saimes “pozitīvo kodolu” un ir labs atbalsts dažādu skolas dzīves procesu un ideju realizācijā un norisē.
Veicot izglītojamo ģimeņu sociālā sastāva aptaujas, tās analīzes rezultātā tika noskaidrots, ka skolā mācās bērni gan no pilnām, gan nepilnām ģimenēm. Ir ģimenes, kurās viens no vecākiem strādā algotu darbu ārpus Latvijas, ir tādas, kurās viens no vecākiem ir bezdarbnieks. Skolā ir vairākas daudzbērnu ģimenes, izglītojamie bāreņi, kuri atrodas aizbildniecībā. Skolā tiek integrēti bērni ar īpašām vajadzībām.
-
- Interešu izglītība un brīvā laika pavadīšana
Skolas izglītojamajiem ir iespēja attīstīt savas spējas interešu izglītības programmās. Nodarbības notiek pēc stundām. Skola piedāvā dažādas interešu izglītības programmas:
1. – 2. klases tautas dejas
3. – 4. klases tautas dejas
Bībeles pulciņš
Koriģējošā vingrošana
Vizuālās mākslas pulciņš
Personības praktiskās pilnveides (P3) pulciņš
1.– 4. klašu koris
5.– 9. klašu koris „Tikai kopā!”
Vides pulciņš
Rokdarbu pulciņš
Sporta pulciņš (dažādas sporta spēles)
Skolā ir iekārtota skolas vēstures muzeja vitrīna. Ir speciālas vitrīnas ar izglītojamo nopelnītām medaļām un kausiem dažādās skatēs, konkursos un sacensībās. Kopš 2015./2016. mācību gada skolā nodibināta jauna tradīcija: mācību gada noslēguma koncerts sadarbībā ar kādu no Latvijā pazīstamiem mūziķiem un/vai izpildītāju sastāviem, kas tiek veltīts skolas izcilākajiem izglītojamiem un viņu ģimenēm, lai suminātu viņu sasniegumus mācībās, sportā un radošajās aktivitātēs:
-
-
-
2018. gadā – ar Ainaru Virgu un grupas „Līvi” solistu Jāni Buķeli jeb Buku. Šī sadarbība turpinājās līdz pat 2018. gada noslēgumam – tika muzicēts Līvfestivālā Liepājā, tad Strenčos un grupas „Līvi” Ziemassvētku koncertā VEF kultūras pilī.
-
-
- 2019. gadā – Latvijas Zemessardzes pūtēju ansambli Anda Kareļa vadībā.
Skolas tradicionālajos koncertos sadarbība ir ar Kristīni Šomasi, Loretu Medni, Stīgu orķestri „B-sharp” Artūra Gaiļa vadībā, jauktajiem koriem „Kamarde” (diriģente Dace Liepa) un „Dzīne” (diriģents Aivars Gailis), kā arī ar Strenču mūzikas skolas kori, vokālo ansambli (Inese Niklaviča), pūtēju orķestri (diriģents Jānis Jansons) un Svētes pamatskolas vokālo ansambli (vadītāja Daiga Gorbunova), kā arī ar dažādiem Latvijas Zemessardzes pūtēju ansambļiem – saksafonu kvartetu, metālpūšamo instrumentu kvintetu u.c. Instrumentālo pavadījumu nemainīgi spēlē skolas lieldraugi – bundzinieks Ilvars Manfelds, taustiņinstrumentālisti Ritvars Garoza un Gundars Dzenovskis, bet basu – Skolas padomes vadītājs Edgars Galzons, kurš ir arī koncertu ideju ģenerators, līdzorganizētājs, reklāmas dizaina veidotājs un producents.
-
- Skolas tradīcijas
Skolas kolektīvs lielu uzmanību pievērš tam, lai veidotu atpazīstamību, pozitīvu attieksmi pret skolu, celtu skolas prestižu gan izglītojamiem, gan vecākiem, gan sabiedrībai kopumā.
Skolas tēlu veido arī dažādie pasākumi un aktivitātes:
- Zinību diena
- Skolas dzimšanas dienas ikgadējie pasākumi – Pagalma svētki
- Pļaujas svētki – Labdarība akcija Sv. Pāvila baznīcas Zupas virtuvei
- Skolotāju diena
- Karjeras nedēļa
- Reformācijas diena
- Neparastā nedēļa
- Latvijas Valsts svētku nedēļa jeb Patriotiskā nedēļa
-
Ziemassvētku labdarības tirdziņš un labdarības pasākumi – dāvaniņa SAC centru iedzīvotājiem, drēbju, rotaļlietu ziedošana PII Nr. 146 bērniem
-
Ziemassvētku koncerts “..svētī savu tuvāko” veltīts SAC “Ezerkrasti”, “Gaiļezers” un Juglas neredzīgo pansionāta iemītniekiem
-
Ziemassvētku sadziedāšanās, noslēdzot katra mācību gada 1. semestri
-
“Draudzīgais aicinājums” ar mērķi papildināt skolas bibliotēkas fondu
-
1991. gada barikāžu aizstāvju atceres diena
- Projektu nedēļa
- Svētā Valentīna dienas balle
- Skolas florbola un basketbola sacensības
- Bībeles integratīvās tēmas caurvija mācību procesā
- Klusā nedēļa ar dažādu konfesiju mācītāju piedalīšanos
- Kristus Augšāmcelšanās svētki
- Bībeles svētki – cikla noslēgums Latvijas skolām
- Sporta dienas pavasarī un rudenī
- Piedalīšanās Lielajā Talkā
- Aktīvāko grāmatu lasītāju dalība “Bērnu, jauniešu un vecāku žūrijā”
- Ģimenes dienas pasākumi
- Baltā galdauta svētki
- Lielkoncerts ar Latvijā pazīstamu mūziķu piedalīšanos
- Pēdējais zvans
- Zaļumballe
- Klases ekskursijas
- Vecāku kopsapulces
-
2. Skolas darbības pamatmērķi
2.1. Skolas filozofija
Skolas mācību process tiek realizēts līdzīgi kā Latvijas vispārizglītojošās skolās, bet tās unikalitāte ir faktorā, ka savā darbībā skola ievēro kristīgos dzīves pamatprincipus un vērtības. Kristīgais pasaules uzskats par apkārtējām lietām, to izvērtējums Dieva patiesības gaismā, sevis pilnveidošana par īstiem un godīgiem valsts pilsoņiem, kas savā ikdienas dzīvē realizē augstos kristīgās dzīves ideālus, pietuvojoties sevis izzināšanai caur Kristus redzējuma prizmu – tas ir faktors, kas dara skolu īpašu un tajā pašā laikā uzliek milzīgu atbildības un pienākuma nastu. Rīgas Kristīgās vidusskolas misija un mērķis ir veselas un stipras personības izaugsme un Latvijas kristīgās izglītības koordinēšana, organizēšana, pilnveidošana un popularizēšana valstī un ārpus Latvijas robežām, kā arī skolas mikrorajona klimata uzlabošana un izglītošana.
2.2. Skolas vīzija
Mūsu skola ir brīvu, radošu un atbildīgu personību audzinoša kristīga vispārizglītojoša vidusskola ar demokrātisku vidi, teicama līmeņa, prasmju un kompetenču bezmaksas izglītības apguvi.
2.3. Skolas mērķi
-
saglabāt pašvaldības dibinātu kristīgo skolu kā unikālu parādību Latvijas izglītības sistēmā
-
ieviest un apzināti akcentēt skolas attīstības diversifikācijas virzienu: zināšanas un prakse
-
aktualizēt induktīvo izglītību – audzinošajā (vērtībizglītības) procesā.
2.4. Taktiskie mērķi
-
-
kompetencēs balstīta mācību satura ieviešana un realizācija
-
izglītības procesa un satura pilnveidošana un efektivizēšana, ceļot izglītības kvalitāti un konkurētspējību, radot tādu izglītības vidi, kas respektē izglītojamo individualitāti un sabiedrības vajadzības – brīva personība un atbildīgs pilsonis
-
nodrošināt skolas darba rezultātu kvalitāti, veicinot izglītojamo – pedagogu – vecāku un apkārtējās sabiedrības sadarbību visos līmeņos
-
sadarbībā ar citu kristīgo skolu un augstskolu mācību spēkiem izstrādāt mācību līdzekļus, kā arī apkopot metodiskos materiālus reliģiskās izglītības jomā.
-
2.5. Īstenojamās izglītības programmas
2018./2019. mācību gadā skolā tika īstenota Pamatizglītības programma, programmas kods 21011111. Skola akreditēta uz sešiem gadiem, līdz 2024. gada 13. maijam.
2.6. Darbinieku sastāvs.
2018./2019. mācību gadā skolā strādāja 36 pedagoģiskie darbinieki, no kuriem 25 pedagogi, skolas māsa un vēl ir 17 saimnieciskā personāla darbinieki. Skolas vadību nodrošina direktors un četri direktora vietnieki izglītības jomā. Pedagoģisko darbinieku izglītība pilnībā atbilst normatīvajos tiesību aktos noteiktajām prasībām.
4 pedagogi studē augstskolā, 3 pedagogiem ir 1. līmeņa augstākā izglītība, 11 pedagogiem ir 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaurs, specialitāte), 4 pedagogiem ir 2 augstākās kvalifikācijas un 4 pedagogiem ir vārāk nekā divas augstākās kvalifikācijas.
-
pedagogiem ir maģistra grādi un 1 pedagogam ir 2 maģistra grādi.
Pedagogi ir aktīvi, regulāri pilnveido savas kompetences dažādos piedāvātajos kursos:
-
pedagoga vispārējo kompetenču modulī
-
izglītības satura un didaktikas modulī
-
izglītības procesa vadības modulī
-
pedagoga pieredzes modulī.
Vispārējās izglītības, tai skaitā profesionālās ievirzes, kā arī interešu izglītības pedagogam ir tiesības savu profesionālo kompetenci pilnveidot dažādās A vai B programmās. Šo programmu apguvi apliecinošu dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus, pedagogs iesniedz skolā, kurā tas veic pedagoģisko darbību. Skola informāciju par pedagoga profesionālās kompetences pilnveidi reģistrē Valsts izglītības informācijas sistēmas datubāzē.
2.7. Skolas budžeta nodrošinājums
Skola tiek finansēta no valsts un Rīgas pilsētas pašvaldības budžeta. Finanšu līdzekļi tiek izmantoti skolas vajadzībām saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību, un to aprite un uzskaite ir centralizēta. Budžets tiek savlaicīgi plānots, piešķirts skolas nepieciešamajām vajadzībām. Izlietojums ir racionāls un efektīvs. Iespēju robežās ir pilnveidota un modernizēta dabaszinātņu kabinetu materiālā bāze. Skolai ir vecāku nodibinājums „Atklātais sabiedriskais fonds „JOTA””, kurā brīvprātīgi var ziedot finanšu līdzekļus skolas materiālās bāzes uzlabošanai. Nodibinājumam ir sabiedriskā labuma guvēja statuss. Aktīvi skolas atbalstā iesaistās sadraudzības evaņģēlisko skolu centrs Kemnicā (Vācijā).
-
2018./2019. MĀCĪBU GADA PRIORITĀTES, KONKRĒTI REZULTĀTI UN STIPRĀS PUSES PA PAMATJOMĀM
2018./2019. mācību gada kristīgi integrējošā tēma:
„Pārpilnība Dievā jeb ŽĒLASTĪBA”
2018./2019. mācību gada prioritātes:
-
Kompetenču pieejā balstīta mācību satura ieviešana
-
Latvijas Valsts 100. gadadienas tēmas caurvija skolas dzīvē
-
Jēgpilna un mērķtiecīga IKT piedāvāto iespēju izmantošana mācību procesā
-
Skolas personālresursu sistemātiska apzināšana/pārkvalificēšana kompetencēs balstīta mācību satura uzsākšanai un izglītojamo vecāku iesaistīšanā
1. pamatjoma |
MĀCĪBU SATURS |
Prioritāte |
Kompetenču pieejā balstīta mācību satura ieviešana |
Mērķis |
Veicināt izglītojamo mācīšanās prasmju pilnveidošanu un mācību satura saiknes nodrošināšana ar reālo dzīvi |
Sasniegtais |
|
Stiprās puses |
|
2. pamatjoma |
MĀCĪŠANA UN MĀCĪŠANĀS |
Prioritāte |
Latvijas Valsts 100. gadadienas tēmas caurvija skolas dzīvē |
Mērķis |
Latvijas simtgades notikumu un latviskā identitātes stiprināšana kā vadmotīvs skolas dzīvē |
Sasniegtais |
|
Stiprās puses |
|
|
IZGLĪTOJAMO SASNIEGUMI |
Sasniegtais |
3. 5. – 9. klasēs 90% un vairāk izglītojamo sekmīgi apguvuši 13 mācību priekšmetus – angļu valoda, vizuālā māksla, sports, sociālās zinības, mūzika, kristīgā mācība, pasaules vēsture, Latvijas vēsture, ķīmija, bioloģija, mājturība un tehnoloģijas (meitenēm) un latviešu valoda un literatūra 4. Mācību priekšmetu Matemātika (5. – 9. klasēs) 70% – 80% izglītojamo apguvuši sekmīgi 5. Iegūtas godalgotas vietas, pateicības un atzinības raksti olimpiādēs un konkursos: 5.1. matemātikas konkursā MMC Meridian: – 2. vieta – divas 3. vietas – 5. vieta – divi atzinības raksti 5.2. Rīgas 40. vidusskolas 2. atklātajā matemātikas konkursā: – 2. vieta 5.3. 28. Bībeles olimpiādē: – 3. vieta – divi Atzinības raksti 5.4. Starpskolu florbola sacensībās meitenēm 2. vieta Rīgas pilsētā 5.5. konkursā „Pieskati uguni” 4. klasēm – 5. vieta 5.6. dalība konkursos: – Bībeles svētkos (93 izglītojamie) – žurnāla Ilustrētā Junioriem konkurss „Ziemas piedzīvojums” (12 izglītojamie) – Konkurss „Mans Raiņa dzejolis” (7 izglītojamie) – Labo darbu festivāls (3 izglītojamie) – konkurss „Mana skaistā zeme” (5 izglītojamie) – Putras programma – 1. – 3. klašu izglītojamie – Nāc dārzā ciemoties – vides pulciņa konkurss 6. Veiksmīgi noritējušas skolas olimpiādes mācību priekšmetos: – ķīmija – angļu valoda (pamatskolā) – matemātika (sākumskolā) – latviešu valoda un literatūra (pamatskolā) |
Stiprās puses |
|
|
ATBALSTS IZGLĪTOJAMAJIEM |
Prioritāte |
Jēgpilna un mērķtiecīga IKT piedāvāto iespēju izmantošana mācību procesā |
Mērķis |
Izglītojamo patstāvīgo prasmju attīstīšana darbā ar informācijas avotiem |
Sasniegtais |
|
Stiprās puses |
|
|
SKOLAS VIDE |
Sasniegtais |
|
Stiprās puses |
|
|
SKOLAS RESURSI |
Prioritāte |
Skolas personālresursu sistemātiska apzināšana/ pārkvalificēšana kompetencēs balstīta mācību satura uzsākšanai un izglītojamo vecāku iesaistīšanā |
|
Pastāvīgas profesionālās kapacitātes attīstības iespējas augsta profesionālā snieguma veicināšanai |
Sasniegtais |
|
Stiprās puses |
|
|
SKOLAS DARBA ORGANIZĀCIJA, VADĪBA UN KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA |
Sasniegtais |
Katram direktora vietniekam ir izstrādāti precīzi vadītāju pienākumi, tiesības, atbildība, kas noteikti amata aprakstos un aptver skolas visus darba virzienus. Skolas vadības atbildības jomas ir zināmas visiem skolas darbiniekiem, izglītojamajiem un vecākiem.
|
Stiprās puses |
|
4. SKOLAS DALĪBA PROJEKTOS UN PROGRAMMĀS
-
ES fonda projekta Nr. 9.2.4.2/16/1/021 “Mēs par veselīgu Rīgu! – daudzveidīgi un pieejami veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi!”
-
ES fonda projekts Nr. 8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”– PuMPuRS
-
Eiropas Savienības Sociālā fonda finansēts projekts Nr. 8.3.5.0/16/I/001 “Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” (Projekta identifikācijas numurs Rīgas reģiona projekta vadības – PVS ID 3713)
-
ES Erasmus+ programmas Pamatdarbības Nr. 2 (KA 2) skolu apmaiņas partnerības projekts Nr. 2018-1-DE03-KA229-047274_2 “Mūzika liek pasaulei griezties” (Projekta identifikācijas numurs Rīgas reģiona projekta vadības sistēmā – PVS ID 3876)
-
Kultūras ministrijas programma “Latvijas skolas soma” Latvijas simtgades ietvaros
-
Lauku atbalsta dienesta apvienotā skolu programma “Piens un augļi skolai”
5. INFORMĀCIJAS IEGŪŠANA
- Izglītojamo, skolas pedagogu un darbinieku anketēšana un rezultātu analīze;
- Vecāku (aizbildņu) anketu rezultātu apkopošana;
- Izglītojamo vērtību, interešu un ideju apkopošana (Prāta vētra);
-
Skolas dokumentācijas un materiālu analīze (mācību programmas, mācību satura tematiskie plāni, klašu e-žurnāli, darba plāni, pedagogu pašvērtējumi, metodisko komisiju atskaites, pārbaudes darbu un valsts pārbaudes darbu analīzes rezultāti, sanāksmju un sēžu protokoli, inspekciju akti, akreditācijas rekomendācijas izpilde u.c.);
-
Mācību stundu, nodarbību un pasākumu vērošana un rezultātu analīze;
-
Intervijas, individuālās sarunas, sabiedrības atsauksmes u.c.
Direktore I. Gaile
Lazda
67273824